לבנת שלזינגר
|
תלמידים יקרים, מצ"ב קישור למטה לפרסומת קצרה על זהירות בדרכים בהמשך לפעילות שהתקיימה היום בכתה. חישבו מדוע בחר המפרסם להציג את הילד כזכוכית שבירה? האם אתם מסכימים עם בחירה זו ? נמקו תשובתכם. |
דוד נאומצ'נקו
|
לפי דעתי המפרסם בחר להציג את הילד כמו זכוכית כי כשזכוכית נשברת אי אפשר להחזיר אותה ככה גם הילד אם הוא נדרס אז הוא לא יכול לחזור להיות כמו שהוא היה לפני זה. אני מסכים אם בחירה זו כי הזכוכית מתארת מצב דומה. |
חן חנה מירילשוילי
|
המפרסם בחר להציג את הילד כזכוכית שבירה משום שהזכוכית היא מטאפורה/דימוי למה שעחול לקרות שילדים שנפגעים בתאונות-פגיעה קטלנית. אני חושבת שבחירה זו היא טובה משום שכך זה מדגים את הצורה הטובה ביותר לנזק שיכול לקרות בעקבות התאונות. |
חן חנה מירילשוילי
|
המפרסם בחר להציג את הילד כזכוכית שבירה משום שהזכוכית היא מטאפורה/דימוי למה שעחול לקרות שילדים שנפגעים בתאונות-פגיעה קטלנית. אני חושבת שבחירה זו היא טובה משום שכך זה מדגים את הצורה הטובה ביותר לנזק שיכול לקרות בעקבות התאונות. |
יובל אסרף
|
המפרסם בחר להציג את הילד כזכוכית שבירה כי יד לילד עצמות חלשות והוא לא יוכל להחזיק מענד כמו מבוגר ובגלל זה אני מסכים עם המפרסם מיובל אסרף ואוראל בן שושן |
שבתאי שי אלישע
|
המפרסם בחר להציג את הילד כזכוכית שבירה כי יד לילד עצמות חלשות והוא לא יוכל להחזיק מענד כמו מבוגר ובגלל זה אני מסכים עם המפרסם שי אלישע |
שילת טל
|
המפרסם בחר להציג את הילד כזכוכית שבירה מכיוון שהדימוי של הזכוכית שהיא נשברת כבר אי אפשר להחזיר אותה למה שהיא הייתה גם אם היא רק נסדקת. וכן אני מסכימה עם הדימוי של הילד בזכוכית. |
קסם רחמים
|
המפרסם בחר את ילד הזכוכית בכדי להראות את העוצמה של המכונית ,ועד כמה היא יכלה לפגוע בנו כאנשים |
קסם רחמים
|
הסיטואציה שמתוארת בסרטון למעשה היא נפוצה,דבר שבאמת קורה בין תלמידים,אני חושבת שלהעתיק זו דרך פסולה להצלחה ולכן אני לא עושה את זה אבל אני מכירה כאלה שכן,וברגע שתופסים אותם זה ממש לא נעים. |
גל אליהו אזולאי
|
אני מסכים עם הדבר הזה שכאילו הילד הוא מזכוכית בגלל שהנהג אמור להתייחס לבן האדם כזכוכית שהוא יכול להיפגע מהר מאוד והוא צריך להשים לב למהירות שהוא נוסע בכביש וגם זה תלוי באיזה כביש ואיזה מהיירות מותרת באותו הכביש . |
חופית עוזיאל
|
לפני שחוצים צריך להסתכל להצדדים ואז לעבור במעבר חציה |
אלון זוארץ
|
הוא מתייחס לו כמו זכוכית שבורה בגלל שילדים יכולים להיפגע מהר
|
רויטל בראל
|
המחבר מתייחס אל הילד כאל זכוכית בגלל שהילד הוא פגיע אפשר לפגוע בו מהר ובצורה קשה , המכונית פגעה בילד הזכוכית והוא נשבר . הזכוכית היא כמו הילדים . שבירים . |