יום ראשון 28 אפריל 2024   כניסה למערכת
עדכוני חירום ממטה משרד החינוך
 
שיגרה
 
 חדשות משרד החינוך
 הודעות משוב
 קישורים
 כיתה ח' 3
העבר כאן, ולאחר מכן לחץ על סרגל הכלים כדי לערוך תוכן.
 פורום כיתה ח' 3

    ראשון קודם הבא אחרון
2012-11-18 08:44
נופר אליהו

תלמידיי היקרים, מה שלומכם? אני מצרפת בפורום משימה בהבעה בנושא כתיבת פסקת טיעון(למטרות תרגול והפוגה מהשיעמום). אבקש מכם לבצע את המשימה בבית ולהעלות אותה לפורום כך שנוכל לשפר אותה יחדיו. המשימה: לאחרונה, הורים ואנשי חינוך מציעים להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער. מה דעתכם על הצעה זו? האם היא עשויה לפגוע בחופש הבחירה של הילדים או שהיא חיונית לשמירה על ביטחונם? כתבו טיעון באורך של 10 שורות (לפחות) בנושא זה. העזרו בכללים לכתיבת פסקת טיעון הכתובים במחברתכם (פתיחה, הבעת דעה, 2 נימוקים, דוגמא מבוססת, סיום המכיל מסקנה והמלצה). בהצלחה!
2012-11-18 09:26
בר כחלון

תשובות :לאחרונה, הורים ואנשי חינוך מציעים להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער , לדעתי טענה זאת נכונה כיוון שזמן גבוהה במחשב יכול להשפיע לרעה על העיניים , וחופש הגלישה באינטרנט יכול להשפיע על ילדים לאלימות כאשר רואים את סרטוני האלימות או משחקים שבו יש אלימות ואז ילדים רבים לומדים מכך ונעשים אלימים כלפי החברה. לדוגמא: ילדים רבים נמצאים זמן בלתי מוגבל בפייסבוק הרשת החברתית שבא כל אחד יכול להתחזות למשהו אחר מבלי שנדע דבר זה יכול להשפיע על ילדים כאשר הילדים נותנים כתובות , מספרי פלאפון/טלפון ,וססמאות לדברים שונים כאשר שהם בטוחים שזהו חבריהם. מכך נסיק שצריך להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב בני נוער וילדים .
2012-11-18 12:12
נופר אליהו

ישר כוח בר! התוכן מצויין ומשכנע. יש כמה דברים שצריך לעבוד עליהם: הקפדה על סימני פיסוק (מתי משתמשים בנקודה ומתי בפסיק), שימוש במילות קישור בין הנימוקים (בנוסף לכך/ כמו כן...), שימוש במבנה שלמדנו (למשלך איך פותחים את סיום הפסקה? "מסך כל הנאמר ניתן להסיק ש...") וחסרה המלצה בסיום. המשיכי לתרגל, את בדרך הנכונה:)
2012-11-18 12:30
מאי אטדגי

לאחרונה, הורים ואנשי חינוך מציעים להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער. דעתי בנושא זה , נחרצת !! עולם האינטרנט כיום רחב , ומכיל נושאים ותכנים אשר לא תמיד מתאים לילדים ובני נוער . ישנם אתרים המכילים תוכן : פורנוגרפי , אנטישמי ואלימותי , אשר יכולים להשפיע ולפגוע בחיים ובילדותם של נוער זה ! ובנוסף ילדנו מבלים זמן ממושך במחשב ומכך לפעמים הם "מתנתקים " מהעולם החיצוני ולא שמים לב לחברה מסביבם , לזמן החולף . ממומלץ וכדאי מאוד לחסום אתרים העוסקים בתכנים אשר לא נראים כרואים בהורי הילדים ואנשי חינוך , ולהגביל את מס שעות הגלישה . וכך נוכל לצמצם רבות את ההשפעה הלא טובה אשר ניתן להפיק מאתרי האינטרנט, ואת נזקי העתיד שהיכולים להיבצר מזאת .מכך ניתן להבין שעולם האינטרנט מסוכן ופוגע וצריך להגביל את השימוש בו .
2012-11-18 14:34
נופר אליהו

יפה מאוד מאי, פסקת טיעון משכנעת ביותר! להבא יש להקפיד על המבנה (במיוחד על הסיום- קודם מסקנה ואז המלצה), ולהקפיד על הפתיחה של כל חלק כמו שלמדנו. בנוסף יש לשים לב לכתיב: אלים במקום אלימותי, להיווצר במקום להיבצר, ועל סימני הפיסוק (לא להשתמש בכל כך הרבה סימני קריאה, להשתמש בנקודה בסוף משפט). מעבר לכך, הפסקה יפה מאוד, ניכר שאת משתפרת! המשיכי לתרגל:)
2012-11-20 19:03
ליאור אביטבול

לאחרונה, הורים ואנשי חינוך מציעים להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער. מה דעתכם על הצעה זו? האם היא עשויה לפגוע בחופש הבחירה של הילדים או שהיא חיונית לשמירה על ביטחונם? לדעתי אסור להורים להגביל את הילדים לשחק במחשב מכיוון שזה פוגע בהנאתם ובנוסף הילדים נפגעים מכך שהם יכולים ללמוד שפות חדשות מהמשחקים שלהם לדוגמא אם הילדים משחקים באותו משחק אז הם נהנים ביחד ואז אם לא יתנו להם לשחק ביחד או ללמוד ביחד דרך הפייסבוק וכדומה וכך פחות יהנו ולסיכום אני אומר שאסור להורים להגביל את הילדים במה לעשות בשעות הפנאי שלהם
2012-11-21 16:46
אילן אשורוב

לא לפני זמן קצר ,(כבר נמאס מ-"לאחרונה" אז עשיתי משהו אחר) הוחלט להגביל את חופש הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער. אני מסכים אם החלטה זו מכיוון שהמוני נערים וילדים חשופים לסכנות הגדולות שמצויות באינטרנט כמו: פדופילים,וירוסים (שיוכלים לגרום נזק למחשב של המשתמש),ועוד המוני אנשים שיוכולים להזיק לגולש באינטרנט. בנוסף קרו מקרים לא מעטים של צרות שהתחילו באינטרנט ונגמרו לא טוב!. כגון:הסיפור של אמנדה טוד,נערה מקנדה שפגשה נער במסיבה גדולה,השנים התחברו ועד לחצי שנה לא שוחחו אחד עםם השני. לאחר חצי שנה הנער הציע לאמנדה חברות בפייסבוק והם דיברו אחד עם השני בצ'אט,הנער ביקש מאמנדה שתשלח לו תמונות עירום שלה,וכן עשתה. לאחר מכן הנער ביקש ממנה "New Show" כלומר-הופעה חדשה (תמונות עירום חדשות),ולא הוא יפרסם את התמונות הקודמות בפייסבוק ויחשוף אותם בפני חבריה. ואמנדה סירבה,וכך הנער עשה:העלה את התמונות לאינטרנט,אמנדה שקעה בדיכאון עמוק,עברה בתי ספר וערים ולאחר כמה חודשים הלחליטה לשים קץ לחייה. מכך ניתן להסיק שכדאי ואף מומלץ להגביל את הגלישה באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער.
2013-01-09 11:30
מנהל אתר

lkjhgf
ראשון קודם הבא אחרון

 מסמכים
 עבודות תלמידים
 לוח ארועים כיתה ח' 3
  היום  הצג תאריך: 

מרץאפריל 2024מאי
יום איום ביום גיום דיום היום ושבת
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

 חדשות האתר
 התחבר למערכת


שכחת סיסמה?

 קישורים